Cała sieć Bricomarché rozwija oferowane usługi z zakresu e-commerce, w efekcie czego klienci mają możliwość złożenia zamówienia online i wyboru jednej z kilku form odbioru, w tym dostawy za pośrednictwem Bricomatów. Od 22 kwietnia rozwiązanie jest dostępne także dla mieszkańców Świętochłowic i okolic.
Bricomaty to boksy, które znajdują się przed supermarketem Bricomarché w specjalnie oznaczonej strefie. Odbiór zamówienia w urządzeniu jest darmowy i prosty – klient wprowadza na ekranie maszyny podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.
– Stale obserwujemy zmieniające się trendy rynkowe oraz potrzeby naszych klientów. Zwłaszcza podczas trwania pandemii chcemy zagwarantować kupującym możliwie najwyższe bezpieczeństwo oraz komfort robienia zakupów. Jesteśmy przekonani, że zamontowanie kolejnego Bricomatu to znaczne ułatwienie dla naszych klientów – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje – Bricomaty umożliwiają klientom odbiór towarów w dowolnie wybranym terminie, również poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7. Nasze urządzenia oferują unikatowe rozwiązania dla tego typu maszyn, czyli możliwość odbioru towarów o dużych gabarytach, takich jak np. płyty OSB czy drzwi.
Bricomarché w Świętochłowicach jest prowadzone przez polskich przedsiębiorców którzy odprowadzają lokalnie podatki. Innymi korzyściami dla mieszkańców miasta i okolicy są akcje społeczne organizowane przez właścicieli supermarketu oraz sieć Bricomarché. W asortymencie sklepu w Świętochłowicach są produkty z czterech działów: ogród, dekoracja, majsterkowanie oraz artykuły budowlane. Łącznie jest to ponad 100 tys. artykułów, w tym również produkty dostarczane przez lokalnych dostawców.
Marka Bricomarché zaczęła wprowadzać Bricomaty w 2019 roku. Obecne maszyny zostały uruchomione przy około 50 sklepach sieci, a w planach są kolejne lokalizacje w całej Polsce.