Dekorowała porcelanowe naczynia, teraz prowadzi sklep Żabka

Żabka, jako jeden z liderów na polskim rynku franczyzy, przyciąga przedsiębiorców do dynamicznie rozwijającej się sieci. W czerwcu swój punkt w Kosinie na Podkarpaciu otworzył 9000. franczyzobiorca. Co sprawia, że prowadzenie sklepu Żabka cieszy się dużym zainteresowaniem? Tylko w ubiegłym roku sieć otworzyła ponad 1000 sklepów w naszym kraju. Poznaj historię pani Izabeli, która przez lata związana była ze zdobnictwem ceramiki, a obecnie prowadzi sklep Żabka.

Zdjecie glowne

Siemianowice Śląskie, usytuowane w sercu Górnego Śląska, to miasto z bogatą historią, która sięga czasów przemysłowej rewolucji. Dawne centrum hutnicze, dziś łączy w sobie tradycję
z nowoczesnością, zachowując przy tym swój unikalny charakter. Nieopodal, w pobliskich Katowicach, znajduje się słynna Fabryka Porcelany Bogucice, która od lat zdobywa uznanie w całej Polsce. Jej wyroby, znane z wyjątkowej jakości i elegancji, stanowią doskonałe uzupełnienie bogatego dziedzictwa regionu. Izabela Woźna po ponad 20-letniej pracy w fabryce, odnalazła swoje nowe powołanie i od 4 lat prowadzi sklep Żabka w Siemianowicach Śląskich.

- Dołączyłam do sieci, ponieważ wiedziałam, że jest to bardzo dobrze prosperująca marka i stabilny model biznesowy. Szukałam zmiany w swoim życiu, a założenie własnej działalności i prowadzenie sklepu Żabka wydało mi się najlepszym rozwiązaniem i szansą na rozwój.mówi Izabela Woźna, franczyzobiorczyni sklepu Żabka z Siemianowic Śląskich.

Model franczyzowy to klucz do sukcesu

Sieć Żabka działa na zasadzie franczyzy, co oznacza, że przedsiębiorca prowadzi własną działalność gospodarczą, korzystając z wiedzy i doświadczenia partnera biznesowego. Tylko w ciągu ostatniego roku zostało otwartych ponad tysiąc nowych sklepów Żabka na terenie kraju. Wystarczy, że przedsiębiorca dysponuje około 5 tys. zł wkładu własnego, żeby mógł otworzyć własny sklep Żabka. Sieć zapewnia lokal wraz z wyposażeniem i towarem, sprawdzoną lokalizację oraz bezpłatne szkolenia wdrożeniowe przez cały okres współpracy.

- Szczególnie doceniam intensywne i wszechstronne szkolenia, które zapewniają mi niezbędną wiedzę i umiejętności do prowadzenia sklepu. Dzięki ciągłemu wsparciu sieci i poszerzaniu mojej wiedzy mogę efektywnie zarządzać swoim biznesem i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. dodaje Izabela Woźna.

Franczyza Żabki – dlaczego warto?

Przystępujący do sieci franczyzobiorcy otrzymują w pełni wyposażony i umeblowany lokal, który został wcześniej dokładnie przeanalizowany pod kątem różnych czynników, takich jak np. potencjalna liczba klientów, odległość od przystanku czy miejsc użyteczności publicznej. Od samego początku przedsiębiorcy korzystają z merytorycznego, serwisowego i technologicznego wsparcia. Sieć Żabka dostarcza innowacyjne rozwiązania, takie jak aplikacja Optiplan, dzięki której można sprawniej realizować i planować zadania w sklepie oraz aplikacja Cyberstore, która umożliwia zdalne zarządzanie sklepem za pomocą smartfona, w tym składanie zamówień, generowanie raportów oraz weryfikację terminów dostaw. Przedsiębiorcy otrzymują również obszerny pakiet szkoleniowy, który przygotowuje ich do prowadzenia sklepu, a także mogą uczestniczyć w 6-miesięcznym programie wprowadzającym dostosowanym do indywidualnych potrzeb. Niewątpliwie argumentem są także finanse – w 2024 r. ponad 86% franczyzobiorców Żabki osiągnęło 27 tys. zł lub więcej przychodu miesięcznie.

Sieć oferuje franczyzobiorcom unikatowe na rynku zbiorowe ubezpieczenie Polisa na Biznes, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich od różnych nieprzewidzianych sytuacji mogących pojawić się podczas prowadzenia własnego biznesu i zapewnia stabilność finansową w momencie zakończenia współpracy. Przedsiębiorcy rozwijający swój biznes z Żabką w małych miejscowościach i na terenach wiejskich mogą liczyć na dodatkowe wsparcie sieci. Jednym z oferowanych rozwiązań jest program "Auto na start", który zapewnia samochód ułatwiający dojazd do placówki. Program ten jest skierowany do przedsiębiorców prowadzących sklepy w miejscowościach do 30 tys. mieszkańców lub mieszkających na co dzień w innych lokalizacjach. Dodatkowym benefitem jest pakiet relokacyjny – comiesięczne wsparcie finansowe dla franczyzobiorców, którzy decydują się na przeprowadzkę, do miejscowości położonej w odległość co najmniej 70 km od miejsca zamieszkania.

Od 1 lipca dodatkowe pieniądze na start

Z początkiem tegorocznych wakacji wystartował nowy program dla tych, którzy zdecydują się poprowadzić swój biznes pod szyldem Żabki. Każdy, kto w okresie od 1 sierpnia do 30 września br. zdecyduje się na rozpoczęcie biznesu z Żabką, otrzyma łącznie do 14 000 zł jako wsparcie powitalne. Kwota ta obejmuje jednorazowy bonus do przychodu w pierwszym miesiącu działalności w wysokości 3 000 zł oraz kolejne 1 000 zł dodawane do przychodu przez następnych 11 miesięcy, pod warunkiem prowadzenia sklepu.

Więcej informacji o franczyzie z Żabką: https://www.zabka.pl/franczyza

Jeśli masz pytania i chciałbyś porozmawiać z franczyzobiorcami prowadzącymi swoje sklepy w Twojej okolicy wejdź na https://www.zabka.pl/franczyzobiorcy-ambasadorzy/ i poszukaj kontaktu do przedsiębiorcy.

Ambasadorzy Żabki opowiedzą o tym jak pracują, co uważają za najważniejsze w swojej pracy i dlaczego warto prowadzić sklep Żabka. Więcej informacji i kontakt do ambasadorów znajduje się na stronie: https://www.zabka.pl/franczyzobiorcy-ambasadorzy/