Google to największa wyszukiwarka na świecie – korzysta z niej
kilka milionów Polaków!
Sekretem
skutecznych działań marketingowych od zawsze były zasięgi,
generowane przez Twoje źródło pozyskiwania Klientów. Wyszukiwarka
Google na tym polu wypada wręcz doskonale. Tutaj warto przytoczyć
rzetelne statystyki – około 89%
globalnych internautów
korzysta właśnie z usług dostarczanych przez hegemona ze Stanów
Zjednoczonych. Wśród nich jest nawet kilkanaście milionów
Polaków. Aż 96%
naszej społeczności każdego dnia wertuje zasoby dostępne w
Google. Co to oznacza dla przedsiębiorców? Pozycjonowanie
stron
internetowych oraz płatne kampanie Google
Ads
mogą wygenerować zdecydowanie największą liczbę partnerów
biznesowych, którzy wykazują potencjalne zainteresowanie Twoją
ofertą. Żadna inna platforma marketingowa nie może pochwalić się
takimi liczbami.
„W celu wykorzystania milionowych zasięgów wyszukiwarki Google, musisz zadbać o widoczność prowadzonego przez Ciebie przedsiębiorstwa na pierwszej stronie z prezentowanymi wynikami. To tylko ona liczy się w rywalizacji o względy potencjalnego Klienta. Żaden z użytkowników nawet nie wertuje dalszych zasobów Google. Organiczna pozycja lidera lub wysoka lokata w sekcji płatnej stanowi dziś synonim liderów praktycznie każdej branży. W takiej sytuacji, maksymalizacją zysków oraz zwiększenie ogólnej renomy brandu jest na wyciągnięcie ręki. Dosłownie!”
Źródło:
https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Na
pozyskiwanie Klientów z wyszukiwarki Google nie trzeba wydawać
kroci
Tak, to prawda. Zestawiając pozycjonowanie stron internetowych oraz
kampanie Google Ads z alternatywnymi sposobami na promowanie marki w
sieci, można dojść do wniosku, że oferowane przez wyszukiwarkę
opcje wypadają po prostu racjonalnie pod względem wydatków.
Promocja w obu kanałach Google charakteryzuje się konkurencyjnymi
budżetami oraz relatywnie wysokimi zwrotami z ponoszonych
inwestycji. Warto zauważyć tutaj fakt, że w Google Ads
reklamodawca otrzymuje możliwość samodzielnego decydowania
o wysokości budżetu dziennego i miesięcznego. Także stawki CPC na
poszczególnych frazach można ustalać indywidualnie.
Natychmiastowo
lub długoterminowo. W wyszukiwarce Google działaj tak, jak Ci
wygodnie
Ogromna elastyczność w marketingu małych bądź dużych przedsiębiorstw sprawiła, że Google uznawane jest dzisiaj za lidera promocji online. Możesz tutaj przecież postawić na pozycjonowanie stron internetowych, które gwarantuje długoterminowe korzyści w wyniku przebywania w TOP10 poszczególnych fraz kluczowych. Dotarcie do takiego miejsca to jednak kwestia czasem do kilku tygodni. Nie możesz tyle czekać? Uruchom jednocześnie kampanię Google Ads na takie same słowa kluczowe i pojaw się w płatnych wynikach wyszukiwania jeszcze tego samego dnia.