Najmłodszy outlet w Polsce został oficjalnie otwarty 27 marca 2019 roku jako Silesia Outlet. Nazwę na FACTORY Gliwice zmienił rok później, oficjalnie dołączając do największej i najlepiej rozpoznawalnej marki centrów tego profilu w kraju. W pierwszym tygodniu funkcjonowania na zakupy przyjechało do niego ponad 100 tysięcy klientów.
Marki lokalne i międzynarodowe w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70%
Portfolio najemców FACTORY Gliwice reprezentują lokalne i międzynarodowe marki niemal wszystkich kategorii – od mody damskiej (Monnari, Unisono), męskiej (Bytom, Vistula, Pierre Cardin, Lavard czy Lancerto) i mieszanej (United Colors of Benetton, Guess, Diverse, Volcano, Only), przez obuwie (Kazar, Venezia, Crocs, New Balance, Symbiosis) i akcesoria (Wittchen), po biżuterię (Apart), bieliznę (Change Lingerie, Bagatelle, Italian Fashion) i artykuły dla domu (Tefal, Dajar). Mocną stronę oferty stanowią marki sportowe i outdoorowe (adidas, Puma, Reebok, 4F, Intersport, Martes, Sport, Alpine Pro, Regatta) oraz salony outletowe z dżinsem (Levi’s, Pepe Jeans, Lee, Wrangler, Cross Jeans). Wszystkie produkty są dostępne w stale obniżonych cenach od 30 do 70 procent, a podczas cyklicznych, dodatkowych akcji rabatowych jak „Jungle Night”, „Super Czwartki” czy „80’s Party” zyskują jeszcze dodatkowe obniżki od cen outletowych.
„FACTORY Gliwice z powodzeniem rozwija ofertę zakupów, jak również pakiet usług dodatkowych, dbając o jak najlepsze doświadczenia klientów. W ostatnim roku do portfolio najemców dołączyła włoska marka modowa United Colors of Benetton, skandynawska marka bieliźniarska Change Lingerie oraz kawiarnia So!Coffe. Z każdym rokiem witamy kolejne grupy klientów, decydujących się na poszukiwanie atrakcyjnych marek w zawsze dobrych cenach właśnie w naszym outlecie – mieszkańców Śląska i Czech. Oni decydują się na realizację coraz bardziej kompleksowych zakupów, bo wiedzą, że okazje odnalezione w outlecie są gwarancją wysokiej jakości i rozsądnych wydatków. To dla nas najlepszy dowód na to, że przez te 5 lat, mimo zawirowań związanych z pandemią, zmierzamy w bardzo dobrym kierunku”– mówi Małgorzata Pastuszka, dyrektor FACTORY Gliwice w NEINVER.
Bogata oferta dodatkowa
Oprócz
szerokiej oferty marek, dla klientów przyjeżdżających na zakupy
funkcjonują strefy odpoczynku z punktami ładowania urządzeń
elektronicznych i naturalną roślinnością, plac zabaw
dla
dzieci oraz profesjonalnie wyposażone pokoje dla rodziców,
umożliwiające nakarmienie i zadbanie
o higienę najmłodszych.
Na parkingu wyznaczono poszerzone miejsca dla aut należących do
rodzin. Zamontowano ładowarkę do samochodów elektrycznych. Jest
też punkt czerpania wody filtrowanej dla klientów. W ostatnim roku
zadbano także o rozszerzenie stref zielonych wokół obiektu i łąkę
kwietną. Od kilku lat funkcjonuje pasieka pszczół.
Łatwy
dojazd z całego Śląska
Dzięki
położeniu w bezpośrednim sąsiedztwie dwóch autostrad A1 i A4
oraz węzła Bojków, uznawanych za najbardziej uczęszczane szlaki
komunikacyjne w Polsce, gośćmi outletu są mieszkańcy niemal całej
aglomeracji. Na zakupy chętnie przyjeżdżają też Czesi. Centrum
tworzy wspólną strefę zakupów z Auchan Gliwice i marketem
budowlanym Leroy Merlin.
FACTORY
Gliwice ma powierzchnię 12 tysięcy m.kw. i gromadzi 51 sklepów
oraz punktów usługowych. W minionym roku outlet odnotował 14
-procentowy wzrost obrotów, natomiast
o 7,4 procent zwiększyła
się liczba klientów, przyjeżdżających do niego na zakupy.
Odwiedź
FACTORY Gliwice w internecie: https://gliwice.factory.pl